jueves, 26 de abril de 2012

26th Apr, day 1: Y no sé porqué

Kamloops, en la zona més desèrtica de British Columbia, diluviava aquest matí quan he hagut d'anar a buscar el bus. Sort de la Gisela...
L'Ana diu que plou en dies importants. Ara recordo el trasllat de l'Anna a New York o la visita del Manu; la pluja acompanyava.
Avui he marxat de Kamloops i la retrospectiva m'ha visitat i jo tampoc no m'hi he oposat. Me n'he enrecordat del dia en ple agost quan anavem cap a l'aeroport de Barcelona i l'Úrsula em va preguntar com em sentia. "Sóc inconscient del que estic fent." Inconsciència per desconeixença del que vindria.
La marxa, però, l'he feta plenament conscient, encara que em queden per resoldre com evolucionaran les relacions que hem construit i les eines que m'he fabricat.

M'agrada pensar que plou els dies importants perquè la melancòlia d'un dia radiant no t'enlluerni i et faci tirar enrere... o potser són tot pures coincidències.

2 comentarios:

  1. Los días más importantes de mi vida llovía chuzos de punta ... los días importantes... llueve.

    ResponderEliminar
  2. Que aquests interrogants, resoldre com evolucionen les relacions que has construit i les eines que t'has fabricat, sigui el camí de la teva vida: ampliant noves relacions amb aquestes eines evolucionades i amb noves eines que et construeixis dia a dia i........................ .................................de fet els cargols surten quan plou!! o........... plou quan surten els cargols??. Però la veritat és que també fa sol en dies importants!!!!. No que si?.

    ResponderEliminar