lunes, 30 de abril de 2012

29th Apr day 4: l'illa

Ahir després de l'hospitalitat de la Theresa, el Phil, la Rosemary, la Iona i el Coney, vaig agafar un petit vaixell on hi havia moltes converses. Tothom parlava amb tothom. Algú a vegades es quedava a la vora per observa com l'aigua al nostre voltant s'anava fent més i més abundant i els núvols construien un sostre blanc sobre nostre.
Quan vaig veure l'Amber vaig saber que era ella. Una dona d'uns trenta i algú, pell fosca, cabell fosc, molt prima, amb ulleres.
- Are you Gemma?
- Yes, and you Amber?
- Yes, we are late.
Llavors vaig veure el Reid: ulls d'un blau intens, dents blanques, molt alt i prim, trenta-nou anys. Amb un barret.
Ja a l'illa amb tot el cotxe carregat fins munt de queviures i un hula-hop, vam posar camí cap a casa seva. Però just ens vam trobar amb els seus fills: una nena de cinc any i mig molt espavilada i un nen de nou anys una mica enfadat perquè volia anar a una festa. Els seus noms encara no me'ls he après perquè són un mica complicats.
Després d'una mitja horeta per un camí verd i dens vam finalment arribar a una casa màgica.


L'ha construïda bàsicament en Reid i segons ell va ser la casa més ràpida que va poder fer després que l'Amber li digués que estava emarassada. És una capseta de mistos, però m'encanta. Una sala cuina-menjador-escriptor-saló-sala de jocs. Una habitació on dormen tots quatre. La dutxa a fora amb un vidre que et deixa sentir-te com si estiguéssis al mig del bosc... bé, de fet ho estàs! Jo estic a una cabanya a part i dormo amb una bateria, una trometa, un banjo, guitarres, un bagul de disfresses que puc utilitzar i mooltes finestres amb unes vistes al bosc.


Pel matí primer de tot he anat a esmorzar. La Dianika amb un vestit vermell m'ha preguntat què volia per beure i menjar i ho ha apuntat a un bloc de notes.
- I don't know how to write so I just write random letters. Well... They are not letters. Just lines.
El Boris m'ha escrit el seu nom i el de la seva germana de manera que ara ja m'enrecordo de com es diuen.
Després de tot això, l'Amber i jo hem anat cap a la zona de fusta i m'ha ensenyat com tallar-la amb una destral. Ella fa classes de ioga o sigui que m'ha donat tots els trucs de com moure el cos de tal forma que acabis trencant la fusta.
- We will be happy to chop the wood for you, but just if you want to try, you can practise.
Llavors hem anat cap a un dels toronets on tenen diferents coses plantades. Concretament hem anat al raspberry's bed. Mentre l'Amber m'explicava que havia de fer dos hummingbirds han creuat per davant nostre.
- People when talk about hummingbirs they imagine that they are nice, but they are quite agressive.
Anyway, m'he passat el dia arrencant raspberries i malesherbes o weeds. He après que podar sona a pruna.


He acabat a l'hora de dinar i, un cop menjada la quiche i unes mongetes en conserva amb aigua de mar, he acabat de treure les malesherbes que punxaven.
A les 5.30PM l'Amber i jo hem anat a la classe de ioga que feia. Crec que m'he enganxat!
Demà organitzarem una zona del jardí.

1 comentario:

  1. GEMMA... me da que vas a disfrutar como una enana ... me alegro guapa!!!!!

    ResponderEliminar